(Android/iOS) Uphill Rush Water Park Racing ontgrendelen (veel primogems)
Mar 16, 2022 3:30:22 GMT 8
Post by procamweanawadd on Mar 16, 2022 3:30:22 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Uphill Rush Water Park Racing ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Uphill Rush Water Park Racing IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendelen (veel primogems) ▞▞▞
▞▞▞ Uphill Rush Water Park Racing 2022 version ▞▞▞
Uphill Rush Water Park Racing مسابقه rho
Vast. Spel start niet meer op. Ik sta gewoon vast aan de startlijn.
Hou ervan! Hou ervan!! Hou ervan!!! Beste waterparkspel ooit, ik heb altijd van waterparken gehouden maar heb er geen toegang toe, ben zo dol op het spel😍😍😎👍👍
Vreemd genoeg, als je niet accepteert dat dit spel volledige toegang krijgt tot je Google-account, waarom is dit dan nodig (?), vraagt het om je inlogcode in te voeren. Heb het helemaal niet gespeeld en heb het spel meteen verwijderd.
Dit is een goed spel
Ik kon het installeren en zat op level 16 en toen zat er een virus op mij tablet #niet tof
Het is op zich wel leuk maar niet geweldig😟
Ik vind deze Game leuk
wauw, dit moet wel het meest opwindende waterparkspel ooit zijn! Ik hou van alles over en ik speel het graag
deze game is zo goed deze game heeft te veel dolfijnen zeemeermin mensen fish boad e.t.c en deze game heeft te veel advertenties en te veel seizoenen
Het is leuk, maar na een tijdje begint het saai te worden.
Uphill Rush Water Park Racing Dirke sukd
het is superleuk de leukste spel dat ik gespeeld heb
Leuk Grappig
Hiel onlogich
Leuke app maar meer toevoegingen en meer bladeren Los deze 2 problemen op. At been it's nice
De game is leuk, maar ik vind het einde niet leuk, hoe kan zo'n interessant spel als dit eindigen in level 60
Ik hou van het spel, de orka is geweldig, maar wauw!! Sommige mensen speelden dit en kochten omdat ze het niet wisten
Skeer
Deze game hapert en er zijn veel te veel toevoegingen. Ik heb hem
soms zijn de loops lastig en al snel geef je het spel op en zijn de advertenties vervelend
niet goed, als ik niveau 3 bereik, kan ik niet op de startknop drukken!😠 en ik dacht na het bekijken van advertenties dat ik het spel kan starten!
Pets Race - Fun Multiplayer PvP Online Racing Game Аркаде yhl
Wel oke
Super tof
Bergopwaarts krijg ik niet opgezet. Hoe komt dat?
ik vind niks ieritant
Na elk niveau reclame.......
Ik vind te moeilijk Het mag wel wat makelijk
Deze game is niet zo goed elke keer als ik op een ander niveau klik, verschijnt er een advertentie als popcorn. De makers van deze game moeten hun game-scelce verbeteren. (voornamelijk advertenties)
Spel is niet soepel en nu reageert het niet en wordt het gesloten
Het was saai, de besturing klopte niet en het was te gemakkelijk
Uphill Rush Water Park Racing Lenktynės qyo
Dit spel is zo leuk en ik heb er geen woorden voor dit is het leukste dat ik in lange tijd heb gehad dit spel is extreem verslavend er is maar één ding dat ik niet leuk vind aan dit spel hoe hoog de muntprijzen zijn ik zou $3.258 kunnen hebben munten en kan mijn snelheid nog steeds niet maximaliseren, behalve dat dit het leukste is dat ik in een tijdje heb gehad en ik raad dit spel zeker aan,
Fuufunache
Ik ben enthousiast over de game uphill rush
dit spel is het ergste wat is het nut van het spelen van dit spel het enige wat het je vertelt is ga rite en ga naar links en wanneer het zegt ga je proberen het te doen en alles wat je doet is gewoon vallen en sterven.
Het heeft geweld, omdat we meisjes en jongens van de glijbaan schoppen. Het is ook saai, maar als je niks te doen hebt dan is dit je beste vriend.
Het is een leuk spel, ik heb het 2-4 keer gespeeld, maar nu download het niet, mijn netwerk is vol. In feite is het op volle snelheid (4G). Maar het is niet aan het downloaden
Het is leuk
Het is erg leuk om te spelen... De reden waarom ik 4 sterren geef is dat er na level 60 geen ander level meer is... Maar hoe dan ook, het was echt een geweldig spel💙
Leuk naar nie echt boeiend
Uphill Rush Water Park Racing Curse de mașini ysyg
deze game is erg gek en mentaal ... ik zat op level 50 en ik heb xp-niveau 10 bereikt, maar nu is het spel opnieuw gestart en ze zijn me aan het beslaan op niveau 1 zonder xp download dit mentale spel niet